Întrebări frecvente
Livrarea produselor
Produsele PRO INVEST se livrează prin curier Nemo în aproximativ 24-48 ore de la dată confirmării telefonice. Livrarea se face oriunde în România în localitățile prezente în lista de pe site la finalizarea cererii de comandă.
Poți urmări oricând situația comenzii din contul tău PRO INVEST sau accesând tabul Urmărește comanda din partea de jos a website-ului.
Termenul uzual de livrare este 2-4 zile lucrătoare. Zilele lucrătoare de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale. Termenul se socotește de la dată confirmării comenzii, respectiv de la data documentului fiscal emis de magazin.
În perioada sărbătorilor de iarnă, a campaniei de Black Friday sau în situații cu caracter extraordinar (precipitații abundente, cai de acces impracticabile, temperaturi extreme etc.), PRO INVEST își rezervă dreptul de a prelungi termenul uzual de livrare. Termenul maxim de livrare nu va depăși 15 zile calendaristice de la data comenzii online.
Pentru produsele disponibile în regim de comandă, termenul de livrare va putea fi oricând modificat de producători.
După ce faci o cerere de comandă vei fi contactat de către un reprezentant PRO INVEST pentru confirmarea stocului.
În ziua prevăzută pentru livrare, vei fi notificat telefonic sau prin SMS de compania de curierat despre intervalul programat pentru livrările din zona ta. Acesată notificare va cuprinde și un număr de telefon de contact al curierului. Dacă nu ai putut să receptionezi coletul și livrarea nu s-a putut efectua în ziua respectivă, curierul va face o a două încercare de livrare în ziua următoare. În cazul în care livrarea nu a putut fi efectuată nici la a două încercare, coletul va fi redirecționat înapoi către noi.
Poți să intri în legătură cu noi pentru a ne solicită o nouă livrare. Te vom informa despre taxa aferentă acesteia, pe care urmează să o achiți la livrare curierului. Este bine să știi că dacă și această a două tentativă de livrare eșuează, îți vom solicită plata în avans a livrărilor pentru comenzile viitoare.
Alte informații
Crearea unui cont pe www.amenajezi.ro permite trimiterea comenzilor cât și abonarea la newsletter, ce informează asupra noutăților și promoțiilor prezente pe site-ul www.amenajezi.ro .
Secțiunea „Contul meu” oferă o evidență a datelor înregistrate.
Prețurile prezentate includ TVA (19%), prețuri care pot fi supuse diverselor reduceri sau promoții. Prețul este cel valabil la momentul emiterii comenzii și acesta nu include și cheltuielile de livrare.
PRO INVEST își rezervă dreptul de a modifica prețurile produselor prezentate fără o notificare prealabilă adresată clientului. Prețul nu poate fi modificat ulterior confirmării de către PRO INVEST a comenzii.
Produsele dorite vor fi selectate în urma vizualizării paginii de detaliu corespondență fiecăruia. După alegerea produsului, poate fi adăugat în coș prin apăsarea butonului “Adaugă în coș”.
După adăugarea tuturor produselor dorite în coșul de cumpărături, apăsăți butonul “Finalizare comandă”. Ulterior veți fi redirecționată către pagină de logare în cont unde va puteți crea cont nou sau intră în contul deja creat.
După logare în cont, produsele din coșul de cumpărături și prețul final pot fi vizualizate în josul paginii (https://amenajezi.ro/checkout). Abia după alegerea modalității de plata și după bifarea acordului pentru “Termeni și condiții”, comandă este trimisă la noi prin apăsarea butonului ”Trimite comandă”.
Cum se folosește un cupon de reducere?
În partea de jos a paginii “Coș cumpărături” (https://amenajezi.ro/checkout) gășiți căsuța în care trebuie să tastați codul cuponului de reducere.
Reducerea se aplică automat după adăugarea codului corect. Apoi finalizați comandă apăsând butonul “Trimite comandă”.
Pot modifică comandă trimisă?
O comandă plasată nu suportă modificări precum adăugarea articolelelor noi sau schimbarea mărimii sau a culorii produselor. Pentru adăugarea unor produse noi va rugăm să trimiteți o nouă comandă.
Dacă comanda a fost plasată, puteți modifică datele personale în primele 2 ore de la plasare, printr-o solicitare scrisă la adresa de e-mail comenzi@proinvest.com.ro .
Anularea comenzii
Există posibilitatea anulării comenzii prin solicitare scrisă la adresa de e-mail comenzi@proinvest.com.ro, în primele 2 ore de la plasarea comenzii sau direct din contul de client.
Plata comenzii
Sunt acceptate următoarele modalități de plata:
1. Plata numerar la livrarea coletului (ramburs), prin achitarea sumei datorate către reprezentatul firmei de curierat.
2. Plata online prin card. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro). Aceste tranzacții sunt efectuate în condiții de siguranță deplină, în parteneriat cu operatorul MobilPay. Mai multe detalii despre acest serviciu, puteți găsi pe www.mobilpay.ro.
Livrarea produselor Amenajezi.ro se face prin firme de curierat rapid. Livrarea comenzii va avea loc la adresa specificată în comandă trimisă.
La momentul livrării este necesară verificarea integrității coletului, în situația deteriorării, a prezentării ambalajului desfăcut sau a sigiliului rupt, acesta va fi refuzat. În acest caz, va rugăm să anunțați de urgență departamentul de relații cu clienții printr-un e-mail la adresa contact@proinvest.com.ro.
După două încercări de livrare nereușite efectuate de către firmele de curierat partenere, comandă va fi considerată anulată și va fi returnată către sediul PRO INVEST .
În cât timp ajunge comandă?
Livrarea produselor se face pe întreg teritoriul țării în termen de 1 – 2 zile lucrătoare de la dată primirii comenzii.
În perioada Sărbătorilor legale și a reducerilor există posibilitatea să intervină întârzieri la livrarea coletelor de până la 7 zile, însă facem tot posibilul că volumul mare de comenzi să nu afecteze termenul standard.
Livrarea comenzii se face pe baza adresei comunicate în comandă curierat rapid.
Sâmbătă, duminică și în sărbătorile legale nu se expediază comenzi.
Echipa PRO INVEST va stă la dispoziție în situația întârzierii coletelor, la adresa de e-mail contact@proinvest.com.ro. Înainte de a reclamă întârzieri, va rugăm să verificați mai întâi dacă nu ați primit o avizare de la firma de curierat. În situația în care avizarea există, va rugăm să contactați firma de curierat pentru o nouă livrare.
Nu în ultimul rând, va rugăm să verificați dacă s-a emis un comunicat oficial pe site sau pe pagina Facebook PRO INVEST IAȘI, care să vizeze întârzieri de livrare.
Ce fac dacă am primit un produs defect? Va rugăm să ne contactați la contact@proinvest.com.ro în termen de 24 de ore de la livrarea colectului, menționând comandă și codul produsului defect. În această situație, pentru care ne cerem scuze, va vom înlocui produsul sau va vom returna bani
Conform legislației românești în vigoare, renunțarea la cumpărare prin denunțarea unilaterală a contractului se poate face în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului și este aplicabilă doar consumatorilor clienți persoane fizice care au achiziționat produsul la distanță respectând condițiile OG 34/2014.
Produsul returnat trebuie să fie în starea în care a fost primit, fără a fi deteriorat sau purtat, însoțit de etichetele originale PRO INVEST și factură în original sau copie, pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia.
Cum fac un retur?
Este foarte ușor! Aveți la dispoziție 2 modalități de retur:
1. Prin completarea formularului de retur
- 2. Prin completarea unei cereri de retur direct în Cont Client
- Intrați în secțiunea Contul meu, apoi în secțiunea Istoric retururi și selectați comandă din care face parte produsul pe care doriți să îl returnați. Comandă este vizibilă în această secțiune timp de de 14 zile din momentul în care ați primit coletul.
La primirea coletului, produsul va fi verificat pentru a se constată dacă îndeplinește condițiile mai sus menționate; în caz contrar acesta va fi refuzat.
Nu primim retururi prin Poștă Română, ci doar prin intermediul firmelor de curierat.
Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau produsul prezintă defecte, va rugăm să ne contactați în maxim 24H printr-un e-mail la adresa contact@proinvest.com.ro, pentru a remedia această neplăcere. Pentru înlocuirea cu un produs nou sau rambursarea banilor, taxa de transport va fi asigurată de POEMA.
Confirmarea primirii returului
Preluarea returului este anunțată prin intermediul unui e-mail ce va specifică totalitatea produselor recepționate. În situația în care constatați diferențe între produsele confirmate în e-mail-ul primit de la POEMA și cele primite în coletul de retur, va rugăm să ne contactați în 24 de ore.
Plasarea comenzii online prezintă o serie de avantaje: a) Comenzile pot fi înregistrate la orice oră, fiind preluate în ordinea înregistrării lor; b) Rezervarea produselor se face automat la înregistrarea comenzii, dacă acestea au statusul “În stoc”; c) Poți verifică direct din contul tău PRO INVEST traseul comenzii de la înregistrarea ei până la livrare.
Redecorezi?
Uneori o schimbare este mai mult decât binevenită. Dacă te-ai hotărât să renovezi casa, noi îți punem la dispoziție o gamă variată de produse (e.g., termice, ventilație, instalații sanitare) pentru ca proiectul tău să fie încheiat cu success!